نمایه نویسندگان

آ

  • آدرنگی، بهرام بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]
  • آقازاده، هاشم رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]

ا

  • ابراهیمی، بهلول ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
  • احمدی، محمد مکان‌یابی بهینه فروشگاه‌های خرده‌فروشی زنجیره‌ای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]
  • ارباب، حمیدرضا رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]
  • اسفیدانی، محمد رحیم ارائه الگوی تحلیل رفتار خرید شرکت‌های فعال در مجتمع‌ فولاد مبارکه در انتخاب تأمین‌کنندگان خارجی بر اساس ریسک‌های زنجیره تأمین [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 221-244]
  • اصغرپور، حسین بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]

ب

  • باقریان کاسگری، باقر تاثیر لجستیک تجاری در صادرات صنعتی دوجانبه ایران با رویکرد مدل جاذبه [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 105-130]
  • باقریان کاسگری، باقر تاثیر مقررات در صادرات کالاهای زیست محیطی ایران [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 211-234]
  • باقری قهفرخی، مسعود ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
  • برزگر دوین، مجتبی دینامیک رفتاری قدرت بازار و نوسانات قیمت در زنجیره بازاریابی محصولات باغی ایران [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 1-24]
  • بهشتی جزن آبادی، الهام رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]
  • بیرانوند، نسا پایش تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکت‌های صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 173-210]

پ

  • پاکاری، عباس اثرسیاست صنعتی و تغییرات ساختاری بنگاه‌های اقتصادی بر تولید و اشتغال [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 67-104]
  • پورباقریان، مصطفی تاثیرپذیری تاب‌آوری اقتصادی ایران از کاهش سهم نفت در صادرات [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 107-138]
  • پورسعید، محمدمهدی ارائه مدل برای ارتقای رویدادهای استارتاپی در استارتاپ‌ویکند به روش آمیخته [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 91-116]

ت

  • تشکینی، احمد منطقه‌بندی کشور با رویکرد توسعه اشتغال پایدار [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 237-253]
  • تورجی، محمد رضا بررسی عوامل موثر بربازار و اثرات اقتصادی تجاری سازی دانش فنی کشاورزی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 139-172]

ح

  • حاتم راد، سامان بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]
  • حاجی پور، بهمن ارائه چارچوبی در راستای پایداری پیمان های صنعت و دانشگاه [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 171-205]
  • حیدرزاده هنزائی، کامبیز ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]
  • حیدری، منصور بررسی اثرات رشد نقدینگی، تورم و رشد نرخ ارز بر رشد اقتصادی ایران: کاربرد روش MIDAS و MF-VAR [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 67-106]
  • حیدری دهویی، جلیل رتبه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تجاری در سطح کشور با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمتغیره [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 1-38]

خ

  • خامه چی، حامد طراحی الگوی سیاست‌های دولتی برای ارتقای ایران در زنجیرۀ ارزش جهانی با کاربست نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 1-50]
  • خداداد کاشی، فرهاد ارزیابی ساختار بازار و اندازه‌گیری قدرت بازاری در بخش صنعت ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 1-34]
  • خون سیاوش، محسن ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]

د

  • دائی کریم زاده، سعید صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
  • داودی، سید محمدرضا ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
  • داودی، سید محمدرضا صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
  • دهدشتی، زهره طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌های خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]
  • دهقان، نبی الله ارائه چارچوبی در راستای پایداری پیمان های صنعت و دانشگاه [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 171-205]

ر

  • رجبی، فاطمه تاثیر بهره‌برداری از معادن بر سطح استاندارد زندگی مردم ساکن مناطق میزبان معدن، مطالعه موردی ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 35-66]
  • رجبی، مصطفی ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
  • رحمانی، صفت اله بررسی عوامل موثر بربازار و اثرات اقتصادی تجاری سازی دانش فنی کشاورزی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 139-172]
  • رشیدی نیا، مریم توسعه صادرات محصولات پتروشیمی ایران در کشورهای عضو موافقت نامه تجاری اکوتا : کاربرد مدل پشتیبان تصمیم [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 121-169]

ز

  • زریسفی، امیررضا ارائه مدل برای ارتقای رویدادهای استارتاپی در استارتاپ‌ویکند به روش آمیخته [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 91-116]
  • زمانی، علیرضا ارائه الگوی تحلیل رفتار خرید شرکت‌های فعال در مجتمع‌ فولاد مبارکه در انتخاب تأمین‌کنندگان خارجی بر اساس ریسک‌های زنجیره تأمین [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 221-244]
  • زمانیان، معصومه تحلیل اقتصادی کاربست قواعد تکمیلی در پیشگیری از نقض قرارداد ناقص در حقوق کامن‌لا و فرانسه و ایران و اصول قراردادهای تجاری بین‌المللی یونیدروا [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 199-239]

س

  • سبزعلی یمقانی، علی مکان‌یابی بهینه فروشگاه‌های خرده‌فروشی زنجیره‌ای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]
  • سبزعلی یمقانی، کبری مکان‌یابی بهینه فروشگاه‌های خرده‌فروشی زنجیره‌ای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]
  • سیف اللهی، ناصر طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقا قابلیت های صادرات محصولات کشاورزی به منطقه قفقاز جنوبی با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 89-119]

ش

  • شاهبندرزاده، حمید طراحی مدل ساختاری استراتژیک کسب وکارهای کوچک و نوپا با استفاده از رهیافت مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 159-198]
  • شجاع سنگچولی، علی ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
  • شریعت نژاد، علی شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]

ص

  • صداقت، رضا بررسی عوامل موثر بربازار و اثرات اقتصادی تجاری سازی دانش فنی کشاورزی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 139-172]

ع

  • عادلی نیک، حامد تاثیر بهره‌برداری از معادن بر سطح استاندارد زندگی مردم ساکن مناطق میزبان معدن، مطالعه موردی ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 35-66]
  • عارف نژاد، محسن پایش تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکت‌های صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 173-210]
  • عبدالوند، محمد علی ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]
  • عطایی، مریم طراحی الگوی سیاست‌های دولتی برای ارتقای ایران در زنجیرۀ ارزش جهانی با کاربست نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 1-50]
  • عیوضی نژاد، سلمان ارائه چارچوبی در راستای پایداری پیمان های صنعت و دانشگاه [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 171-205]

غ

  • غریب نواز، نادر مکان‌یابی بهینه فروشگاه‌های خرده‌فروشی زنجیره‌ای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 53-90]

ف

  • فائضی راد، محمدعلی منطقه‌بندی کشور با رویکرد توسعه اشتغال پایدار [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 237-253]
  • فاندر، عطیه تبلیغات همکارانه در زنجیره تامین با در نظر گرفتن شرکت تبلیغاتی تحت روش های مختلف تبلیغات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 117-156]
  • فرقانی، محمدعلی ارائه مدل برای ارتقای رویدادهای استارتاپی در استارتاپ‌ویکند به روش آمیخته [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 91-116]

ق

  • قربانی، حسن توسعه صادرات محصولات پتروشیمی ایران در کشورهای عضو موافقت نامه تجاری اکوتا : کاربرد مدل پشتیبان تصمیم [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 121-169]

ک

  • کاشیان، عبدالمحمد تاثیرپذیری تاب‌آوری اقتصادی ایران از کاهش سهم نفت در صادرات [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 107-138]
  • کبگانی، محمد حسین طراحی مدل ساختاری استراتژیک کسب وکارهای کوچک و نوپا با استفاده از رهیافت مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 159-198]
  • کبیری، شیوا تبلیغات همکارانه در زنجیره تامین با در نظر گرفتن شرکت تبلیغاتی تحت روش های مختلف تبلیغات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 117-156]
  • کریمی، فرزاد ارزیابی پویایی صادرات مواد غذایی ایران در چارچوب تئوری فضای محصول [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 25-52]
  • کریمی، فرزاد صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
  • کریمی، فرزاد توسعه صادرات محصولات پتروشیمی ایران در کشورهای عضو موافقت نامه تجاری اکوتا : کاربرد مدل پشتیبان تصمیم [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 121-169]
  • کشاورزترک، محسن چارچوب تحلیل نشانه‌هایِ ضعیف برای مدیران کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 157-190]
  • کشاورزترک، مصطفی چارچوب تحلیل نشانه‌هایِ ضعیف برای مدیران کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 157-190]
  • کنعانی تکمه داش، آمنه ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 51-87]

م

  • محقر، علی ارائه الگوی تحلیل رفتار خرید شرکت‌های فعال در مجتمع‌ فولاد مبارکه در انتخاب تأمین‌کنندگان خارجی بر اساس ریسک‌های زنجیره تأمین [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 221-244]
  • محمدخانی، رحیم طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقا قابلیت های صادرات محصولات کشاورزی به منطقه قفقاز جنوبی با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 89-119]
  • محمدی، مصطفی منطقه‌بندی کشور با رویکرد توسعه اشتغال پایدار [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 237-253]
  • محمدیان، محمود طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌های خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]
  • محمودی، ابوالفضل دینامیک رفتاری قدرت بازار و نوسانات قیمت در زنجیره بازاریابی محصولات باغی ایران [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 1-24]
  • معماری، محمدحسین ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
  • منتی، رضوان شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]
  • مهرآرا، محسن ارزیابی ساختار بازار و اندازه‌گیری قدرت بازاری در بخش صنعت ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 1-34]
  • موسوی، سید نجم الدین پایش تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر منابع مالی و پیکربندی فضایی در شرکت‌های صادراتی [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 173-210]
  • موسوی زاده، سیده مریم شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]
  • میر، سعید شناسایی و اولویت بندی انواع تخلفات برند و واکنش های مصرف کنندگان به تخلفات برند با روش FCM ( مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 207-235]
  • میرزایی، حسین اثرسیاست صنعتی و تغییرات ساختاری بنگاه‌های اقتصادی بر تولید و اشتغال [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 67-104]
  • میرگلوی بیات، امیرصادق ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
  • میکائیلی، سیده وجیه ارزیابی ساختار بازار و اندازه‌گیری قدرت بازاری در بخش صنعت ایران [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 1-34]

ن

  • ناصحی فر، وحید طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌های خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]
  • نسب حاجی، علی کاظم ارائه یک سیستم نوین تخمین قیمت برای تعداد زیاد کالا در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: شرکت نگین پولاد نقش جهان) [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 191-220]
  • نصابیان، شهریار اثرسیاست صنعتی و تغییرات ساختاری بنگاه‌های اقتصادی بر تولید و اشتغال [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 67-104]
  • نعمتی، بهنام صادرات جهانی کالاهای زیست محیطی و نقش عوامل نهادی [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 131-158]
  • نوروزی، حسین طراحی الگوی سیاست‌های دولتی برای ارتقای ایران در زنجیرۀ ارزش جهانی با کاربست نظریۀ داده‌بنیاد [دوره 27، شماره 108، 1402، صفحه 1-50]

و

  • وطنی، زهرا تحلیل اقتصادی کاربست قواعد تکمیلی در پیشگیری از نقض قرارداد ناقص در حقوق کامن‌لا و فرانسه و ایران و اصول قراردادهای تجاری بین‌المللی یونیدروا [دوره 27، شماره 106، 1402، صفحه 199-239]

ه

  • هدایتی، ارشد طراحی مدل عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌های خصوصی ایرانی با فینتک ها با استفاده از روش فرا ترکیب [دوره 27، شماره 107، 1402، صفحه 39-66]

ی

  • یاوری، غلامرضا دینامیک رفتاری قدرت بازار و نوسانات قیمت در زنجیره بازاریابی محصولات باغی ایران [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 1-24]
  • یعقوبی، سعید تبلیغات همکارانه در زنجیره تامین با در نظر گرفتن شرکت تبلیغاتی تحت روش های مختلف تبلیغات [دوره 27، شماره 105، 1401، صفحه 117-156]